Oplossing
Blijf je achter met e-mails, het plannen van afspraken en klantopvolging? Heb je het gevoel dat je voortdurend tijd verliest aan taken die je afleiden van je kerndoelen? Onze virtual assistants helpen je graag door deze taken uit handen te nemen. Meer weten over virtual assistant voor bedrijven?
Heb je het gevoel dat de dagen worden opgeslokt door kleine, tijdrovende taken? Ligt er steeds meer werk op de stapel dat niet direct bijdraagt aan je groei? Wij begrijpen dat je behoefte hebt aan overzicht en rust, zodat je je kunt focussen op wat echt belangrijk is voor je bedrijf. Met onze dienst virtual assistant valt een kantoormanager flexibel in en ondersteunt hij of zij jou precies op het moment dat jij dat nodig hebt.
Met een virtual assistant Nederland van Kantoormanager krijg je professionele en flexibele ondersteuning precies wanneer je die nodig hebt. Jouw dagelijkse taken – zoals e-mails, planning en klantopvolging – worden snel en efficiënt uitbesteed. Het resultaat? Meer rust, overzicht en focus op zaken die jouw bedrijf vooruithelpen.
Jouw dagelijkse taken efficiënt uitbesteed
Meer rust, overzicht en focus
Focussen op wat écht belangrijk is
Van inzicht naar resultaat in drie stappen: we verdiepen ons in je organisatie, ontwikkelen werkbare oplossingen die meer focus en tijd opleveren, en ondersteunen waar nodig. Zo helpen we je bedrijf groeien en zorgen we voor een duurzame verbetering die direct merkbaar is.
Kennismaken
Evaluatie
Aan de slag
Aan de slag met Virtual Assistant
Ons plan
Virtual Assistant
Jouw eigen virtual assistant biedt flexibele ondersteuning bij dagelijkse taken zoals agendabeheer, e-mailbeheer en administratieve klussen, zodat jij je kunt richten op groei. Met wekelijkse check-ins zorgen we voor efficiënte planning en blijven jouw behoeften centraal staan.
Directe verlichting van werkdruk
Flexibel inzetbaar voor wat jij nodig hebt
Professioneel en persoonlijk contact
Vanaf €599,- excl. btw per maand
"Kantoormanager helpt ons bij de afhandeling van financieel-administratieve werkzaamheden, telefonie en het bijhouden van de mail. We ervaren de service van Kantoormanager als goed: het zorgt namelijk voor de flexibele schil in het bedrijf."
Marco Schrijver
Directeur en eigenaar bij Vastgoedmanager
Een virtual assistant kan helpen met taken zoals agendabeheer, e-mailbeheer, klantopvolging, het plannen van vergaderingen, en ad-hoc projecten. Wat je ook nodig hebt, wij passen ons aan jouw behoeften aan.
Je hebt wekelijks contact met je virtual assistant. Dit zorgt ervoor dat we snel kunnen inspelen op nieuwe taken en je altijd op de hoogte blijft van de voortgang.
Je staat in direct contact via de manier die voor jou het beste werkt: e-mail, telefoon of andere communicatie tools. Zo houden we de lijnen kort en efficiënt.
Na een korte intake en afstemming van jouw behoeften, kunnen we snel beginnen. Vaak kan je Virtual Assistant al binnen enkele dagen aan de slag met jouw taken.