De Kantoormanager 2.0
Neem contact met ons op!
0527 68 08 79

E-mail / Correspondentie

Het kost vaak (te) veel tijd om inkomende en uitgaande post te verwerken.

En je zou de hele dag wel bezig kunnen zijn met het beantwoorden van je e-mails.

Heb je er al eens aan gedacht om die taken uit te besteden?

Wij kunnen helpen bij het registreren en digitaliseren van je correspondentie zodat je dit gemakkelijk en snel kunt terugvinden.

Daarnaast kunnen we zorgen voor afhandeling van de e-mails en een overzichtelijk gearchiveerde mailbox. Het gemak van je eigen secretaresse dus!

 

Ook het opstellen en verwerken van brieven, offertes, blogs, nieuwsbrieven en rapporten kan je met gerust hart aan ons overdragen.

Dat zijn dingen waar je vaak geen tijd voor hebt. Hoe makkelijk is het om ons even te bellen, als je onderweg bent bijvoorbeeld. Wij werken uit wat je ons verteld en als je dan aankomt op kantoor staat het concept al in je mailbox!

Lijkt jou dat wat? We vertellen je graag meer over hoe we je hiermee kunnen helpen.