De Kantoormanager 2.0

Waarom telefoonservice?

Tijd- en kostenbesparing
Optimaal bereikbaar
Gratis terugbelnotities
Neem contact met ons op!
0527 68 08 79

Zorg voor een maximale klanttevredenheid

Altijd bereikbaar zijn voor je klanten, ook als dat eventjes niet uitkomt.

  • Je hebt een webshop maar niet altijd tijd om alle inkomende gesprekken te beantwoorden?
  • Je bent veel buiten de deur of hebt niet voldoende bezetting om goed via de mail bereikbaar te zijn?
  • Je chat op de website wordt niet snel genoeg beantwoord. 

Laat ons zorgen voor de bereikbaarheid en klantenservice. Daarmee is alles goed geregeld en houd jij tijd over. 

Neem gerust eens contact met ons op voor de mogelijkheden en een kennismaking met onze medewerkers. 

Alle vragen snel beantwoord!

Iemand met een vraag wil graag geholpen worden op het moment dat hij of zij vragen heeft over jouw product of dienst.

Geen ruimte voor een eigen helpdesk? Wij kunnen helpen! 

 

Wij nemen de helpdesk over van verschillende bedrijven in uiteenlopende branches: webshops, ICT bedrijven, sportscholen etc. 

Door middel van verschillende online oplossingen zijn wij in staat om met jouw eigen systemen te werken, zodat alles op rolletjes loopt. 

 

Meer weten? Neem contact met ons op voor meer informatie en een kennismaking met jouw helpdeskmedewerker. 

 

MANIEREN VAN DOORSCHAKELEN

Doorschakelen met VoIP

Heb je al een VoIP centrale, dan is de doorschakeling makkelijk in te stellen.

Voeg een regel toe en bepaal zelf wanneer het gesprek moet worden doorgestuurd naar het doorschakelnummer. 

Jouw ICT-er kan jou daarbij verder helpen als je er niet uitkomt. 

Doorschakelen vaste telefoon

Direct doorschakelen

Alle inkomende oproepen worden direct doorgeschakeld naar het opgegeven 085-nummer.

Doorschakeling activeren

Vanaf het nummer/toestel dat je wilt doorschakelen toets je de volgende code in: *21* + het (mobiele) telefoonnummer waarnaar je wilt doorschakelen en sluit af met #.

Je hoort een kiestoon, iedereen die belt wordt meteen doorgeschakeld naar het opgegeven nummer. Met de toetsencombinatie #21# zet je de doorschakeling uit. 

In sommige gevallen moet je anders doorschakelen, raadpleeg hiervoor de handleiding van je apparatuur.

Uitgesteld doorschakelen

Alle inkomende oproepen worden na ongeveer 4x rinkelen doorgeschakeld naar het opgegeven nummer. Je houdt de mogelijkheid om het gesprek zelf aan te nemen.

Na 4 of 5x rinkelen gaat alleen nog de telefoon over waarnaar je hebt doorgeschakeld.

Doorschakeling activeren

Vanaf het nummer/toestel dat je wilt doorschakelen toets je de volgende code in. *61* + het (mobiele) telefoonnummer waarnaar je wilt doorschakelen, sluit af met #.

Na vijf keer overgaan schakelt de telefoon door naar het nummer dat is opgegeven. Met de toetsencombinatie #61# zet je het uitgesteld doorschakelen uit.

Kosten doorschakelen

Het gebruik van *21 en *61 is gratis. Je betaalt de normale gesprekskosten van het telefoonnummer naar het nummer waarnaar is doorgeschakeld.

 

Altijd telefonisch bereikbaar!

Structureel doorschakelen of alleen doorschakelen op de momenten dat het nodig is. 

Abonnementskosten per maand v.a. €24,95
Kosten per gesprek inkomend v.a. €1,85
Kosten per gesprek uitgaand v.a. €3,15
Toeslag doorverbinden per gesprek         €1,10

Alle genoemde kosten zijn excl. btw.


Inclusief gratis belplan, gespreksnotities en voicemail

Eenmalige opstartkosten bedragen €49,95 per doorschakelnummer. 

Wij zijn beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur.

In overleg kunnen we andere bereikbaarheidstijden afspreken. 

 

Het belplan is gratis en kan via ons portaal onbeperkt worden aangepast. 

Onze diensten zijn maandelijks opzegbaar.

 

Vrijblijvende offerte aanvragen? Download hier het aanvraagformulier en stuur deze ingevuld naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Je mag ook altijd even bellen of mailen voor meer informatie. 

Overal beschikbaar!

Met VoIP telefonie bespaar je op je telefoonkosten door middel van bellen via internet. Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding. 

Met VoIP telefonie maak je gebruik van een volledig beheerde telefonie omgeving, waarbij alles naar wens is te programmeren. Het maakt hierbij niet uit of het gaat om één toestel of bijvoorbeeld 50 toestellen. 

Je kunt zelfs een mobiele telefoon integreren in de VoIP telefooncentrale. Ideaal voor bijvoorbeeld flex- of thuiswerken. 

De mogelijkheden zijn enorm, de toepassing ervan eenvoudig. Meer informatie? Bel of mail, we informeren je graag over de mogelijkheden. 

Altijd bereikbaar met onze flexibele telefoonservice, ook als dat even niet uitkomt. 

Wij zorgen voor het klantencontact terwijl jij je met andere (nuttige, leuke, belangrijke) dingen bezig houdt!

We plannen gelijk een afspraak, kijken we mee in de database van de webshop of voeren we een order in in jullie eigen systeem.

Via ons eigen portaal houden jullie ons op de hoogte van het laatste nieuws binnen jullie bedrijf.

Wij zorgen dat jij daarin alle belangrijke gegevens terugvindt over de gevoerde gesprekken, de afhandeling daarvan en de facturatie. 

Meer weten? Laat een berichtje achter of bel/mail ons, we spreken graag eens met je af. 

 

Ervaar het gemak van jouw eigen telefoniste.

Wanneer je gebruik maakt van onze antwoordservice worden bellers altijd persoonlijk en professioneel te woord gestaan, ook als jij even niet bereikbaar bent. 

Je ontvangt van elk gesprek een gespreksnotitie, hebt toegang tot je eigen portaal en kunt terugbellen op een moment dat jou uitkomt.

Vaak hoef je niet eens meer wat te doen omdat wij het gesprek al helemaal hebben afgehandeld. Meer tijd en rust dus om te doen wat je echt wilt (of leuk vindt!). 

Neem contact met ons op voor meer informatie en een kennismaking met jouw eigen telefoniste.